środa, 18 września 2013

Hello Autumn

























23 komentarze:

  1. piękny klasyczny ,prosty zestaw !
    ślicznie wyglądasz, buty są nieziemskie :)
    pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. szaliczek świetnie ożywia stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw :))
    świetnie zaburzyłaś prostotę tą kratką :))

    OdpowiedzUsuń
  4. great post!
    You've got a beautiful blog!
    would you love to follow each other? :)
    let me know on my blog!
    xoxo Cecilia http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula. Bardzo mi się podoba całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny szalik!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. you look great,
    love the look.Beautiful
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses
    GlamourZONE

    OdpowiedzUsuń
  8. polączenie koszuli i szalika wyszło obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie :))

    + Obserwuję :)
    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the look!
    maybe we can follow eachother?

    dontcoralwithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. thank you so much for your love! ♥
    followed back! :)
    keep in touch
    xoxo
    Cecilia

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look! Bardzo podoba mi się wprowadzenie najważniejszego wzoru w tym sezonie- kraty do klasycznej stylizacji! Świetnie!
    Zapraszam do mnie ;) własnie założyłam mojego bloga. Juz drugiego tylko tym razem z innym celem. Myśle ze moze ci się spodobać ;)
    www.livelifeshowstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś! ;* Ja już obserwuję, czekam na Ciebie ; 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny secik ♥ obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Ściskam Fashion Camille

    OdpowiedzUsuń
  15. wow perfect autumn look! love the whole outfit!
    Maybe we follow each other !?
    If yes , let me know if you follow me :) I´ll follow back ;)

    Greetings &

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne dodatki-okulary,szaliczek i zegarek robią ze zwykłej koszuli i dżinsów wyszukany zestaw.Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak już pisałam na Modnej Polce masz rewelacyjne wyczucie stylu, pełne uroku i klasy :)) dlatego również tutaj obserwuje, na pewno będę częstym gościem i już wyczekuje nowego posta ;)) a w wolnej chwili zapraszam do mnie ;) jeśli chodzi o stylizacje, całość robi powalające wrażenie ;) szalik cudo :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś prześliczna ! ; ))
    I masz do tego świetny styl *.* !
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam ; )) !
    http://karolinaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I takie zestawy ceni się najbardziej - proste, ale efektowne :) Pomyśleć, że biała koszula i jeansy + szalik i szpilki może tworzyć taką świetną stylizację :) A skąd te jeansy? Kupiłaś je w Diverse? Bo widziałam podobne tutaj: http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodnie.html#1 A nie powiem, z przyjemnością bym sobie podobne sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears