poniedziałek, 9 września 2013

goodbye sun


Pisząc ten post, i patrząc na te zdjęcia ogarnia mnie smutek....
Jest godzina 19:21 a za oknem panuje melancholijny deszczowy obraz. Ta pogoda od razu potrafi popsuć człowiekowi dobry dzień :( Wspomnienia o wakacjach po woli odchodzą w niepamięć, teraz trzeba się skupić na codziennym życiu... W moim przypadku jest to jeszcze szkoła... ale myśl o tym że trzeba się pożegnać ze słonecznymi dniami, promieniami grzejącymi nasze ciała jest dla Mnie czymś bardzo trudnym.
Choć w sumie jest to dobry czas na różne przemyślenia hmmm....

No mniejsze z Tym... cieszmy się na razie tym co mamy... :) A dokładnie jest to outfit z cieplutkiego piątku :)
Zaprezentowałam dla was moje łupy z wakacji na Teneryfie <3 Bluzka za niecałe 4 euro z Bershki jest moim ukochanym łupkiem! Jest strasznie wygodna, a dodatkowo jej zdobienia na ramionach są czymś co strasznie kojarzy mi się właśnie z modą panująca na TFS. :)












bluzka - bershka (TFS)
spodnica - bershka 
torebka - bershka (TFS)
buty - mango 
naszyjnik - partforis 

42 komentarze:

  1. Buty- bajka! :)
    Wygladasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw ! Piękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie nie toleruję obs za obs, ale Twój blog mi się podoba, więc obserwuję ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, stylizacja na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są świetne !. ;). Obserwuje bo bardzo podoba mi się Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Trafiłam tutaj z wzajemnej obserwacji z MP, obserwuję i zapraszam do mnie http://ambasadaurody.blogspot.com ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny set, podobają mi się buty:) idealny zestaw:)
    obserwuję, wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mój boże ale laseczka przepiękna jesteś! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja jestem wcale nie większa mam 166 cm wzrostu! :)
    No to że jesteś gruba to mi na pewno nie wmówisz! :)
    Nóżki jak u modelki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznota :) I świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne światło złapałąś na tych zdjęciach . świetna kopertówka .

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia ! super zestaw i torebeczka ahhhh pozazdrościć !
    zapraszam do mnie,może wzajemna obserwacja,jeśli blog się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia i cudna stylizacja! obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne buty :)
    obserwujemy ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie seksowne zdjęcia i śliczna stylizacja! :* Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  15. super sexy:)

    pozdrawiam

    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne masz zdjecia i stylizacje:)) Obserwuje i zapraszam do mnie, moze tez Ci sie spodoba:))
    Ps. Jakbys mogła kliknij prosze u mnie w link sklepu sheinside :) będę bardzo wdzięczna :)) i jc też służę pomocą :))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście obserwuję,dzięki i pozdr

    OdpowiedzUsuń
  18. jestes sliczna :* obserwujemy ? ja juz:)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jasne ze obserwujemy!b ja juz:)

    świetnie wygladasz!

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. spódnica jest piekna
    wspaniale układa się na sylwetce
    ogólnie całość stylizacji bardzo mi się podoba
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja! :)

    oczywiście, że obserwujemy :)

    http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja Ciebie roniez polubilam na fb ślicznotko:))
    Ps. jak przerobiłaś tak fajniutko te 1sze zdjecie?:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ok, these photographs came out so gorgeous! xx

    OdpowiedzUsuń
  24. przepięknie ! :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wtedy było tak ciepło! Teraz tylko swetry nam zostały :C
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kopertówka ! super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna i zgrabna z ciebie dziewczyna stylizacja super.
    zapraszam do mnie. Obserwujemy? co ty na to?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny klimat zdjęć :) cała stylizacja jest genialna, wszystko idealnie ze sobą połączone ;) muszę szczerze przyznać, że piękna z Ciebie dziewczyna :))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears