środa, 28 sierpnia 2013

Varsity sunset


UFFF... w końcu mogę znów zająć się blogiem !! Szkoła w pełni zaliczona, wakacje jak najbardziej udane, jedynie co mnie boli to ciągły brak czasu na zdjęcia. Nie wiem co się dzieję ale mi osobiście wakacje minęły jak w mgnieniu oka. ;(( Dlatego dziś dałam sobie spokój z różnymi wyjazdami ;) Można powiedzieć że w te wakacje byłam wszędzie. Od kiedy zdałam prawo jazdy mojego auta pod domem nie widać ^^

Stylizacja którą dziś zaprezentuje nie jest żadnym super ekstra nowym trendem, dlatego też że zdjęcia zostały wykonane dość dawno. Już na pewno większość z was zapoznała się z trendem z numerami ;) Jest to dość sportowy trend ale co prawda można go świetnie połączyć ze szpilkami co daje elegancki efekt ;) Złote elementy przy butach jak i biżuteria są świetnym tego pokreśleniem.















bluzka - Cubus 
spodnie - Bershka
buty - Bershka
torebka - Reporter
naszyjnik - Bershka
zegarek - parfois



22 komentarze:

  1. świetna stylizacja ;) super bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jestem pod wrażeniem :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny sportowy szyk. Bardzo lubie takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super <333
    obserwuje ;)
    zapraszam do mnie, Kasjana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie!obserwuję i tu i na Modnej;)
    zapraszam do mnie:)
    natiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, zdjęcia mają świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega look!

    CONFASSION
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw !
    genialna koszulka !

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylówka:) numery na koszulkach to hit tego lata! świetnie.zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie:) jesteś prześliczna:)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają Twoje buciki !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie stylizacje. :))

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja:)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. całość wyszła bardzo ciekawie i niebanalnie, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie, po prostu ślicznie! :*
    Ja również dodałam! :* :* :* :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny blog ;) pozdrawiam i oczywiście obserwuję
    zapraszam na: http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka jest świetna :) z reszta jak cały look :)) wyglądasz bardzo stylowo ;))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears