środa, 15 maja 2013

GLOSSYBOX MAJ


w końcu MAAAAAAAAAAAAJ!
Cieplutka pogoda, śpiewające ptaki za oknem ... i nowy GLOSSYBOX

Wiem że wcześniej nie dodawałam postów związanym z kosmetykami i ogólnie tymi pudełeczkami ale to majowe pudełeczko mnie zachwyciło <3




 od lewej :
1. Santaverde aloe vera creme medium - krem pielęgnacyjny na dzień i noc do cery normalnej i wrażliwej CENA: 127zł
2.La Roche-posay - oczyszczający żel CENA: 27zł
3. woda toaletowa <33 Roberto Cavalli (z pewnością kupię pełen produkt) CENA:170zł/30ml
4. modelco cheek + LIP TINT ROSY RED róż w płynie do policzków i ust CENA: 70zł
5.kokosowy żel pod prysznic CENA:73,50zł/750ml

 


13 komentarzy:

  1. Może kiedyś wypróbuję te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! :) Bardzo mi się podoba :) Obserwujemy ? :)
    Zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie :) dużo nie trzeba a łatwo wygrać ! :)
    Zapraszam ! :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. możemy obserwować, ja już!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie zamawiałam,ale po Twojej recenzji już do mnie jedzie:)dziękuje i pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. (Wybacz za spam)

    HEJ, PISZĘ DO CIEBIE Z INFORMACJĄ JAKO OBSERWATORA MOJEGO BLOGA WWW.CAROLINALU.BLOGSPOT.COM IŻ STRACIŁAM TEN ADRES, WIĘC STRONA JEST OBECNA POD ADRESEM: www.carolinaavenue.blogspot.com . ZALEŻY MI NA TOBIE JAKO OBSERWATORZE, WIĘC PROSZĘ JAKBYŚ BYŁA TAK MIŁA I ZMIENIŁA NA OBSERWOWANY BLOG KTÓRY JES TERAZ, PONIEWAŻ NIE WYŚWIETLAJĄ CI SIĘ INFORMACJE O NOWYCH POSTACH:)
    SERDECZNIE POZDRAWIAM
    KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfuma jest cudowna. Mam dylemat bo nie wiem czy sobie kupić Miss Dior czy właśnie tą ;) mega zawartość pudełeczka. Zazdroszczę !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam że ta woda toaletowa jest super :3 Chyba się skuszę i ją kupie ♥
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ohhh sama chciałam sobie je kupic:)
    masz ochotę na nowe inspiracje? Zapraszam do mnie , uwielbiam łączyć ze sobą tekstury i kolory :)

    http://ashplumplum.blogspot.com/

    pozdrawiam Asia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze czaję się na tego glossyboxa,uważam że to najlepszy jaki wypuścili do tej pory!
    Korci mnie to pudełeczko,wszystko tak ładnie wygląda <3
    Obserwuję! :*

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! That's a nice bunch of stuff in the box this month! Esp. love the Roberto Cavalli perfume! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszamy również do komentowania i udostępniania :)
    http://fraisesdemode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears