niedziela, 14 kwietnia 2013

Stripes everywhere, my friend !

Mamy pogodę. To chyba tylko dzięki jej nabrałam siły dalej do życia  ... więcej uśmiechu, radości a przede wszystkim postanowiłam się wysilić i pokazać wam mój set... znów sobie przypomniałam jak uwielbiam to robić. Na was też tak cudnie działa WIOSNA?

A dziś na sobie mam właśnie wiosenny trend jakim są pionowe paski - wykorzystałam je na bluzce i na paznokciach. Duża popularnością cieszą się również leginsy z tym motywem, jednak one do mnie nie przemawiają. Czemu? Ogólnie trudno mi wytłumaczyć, może dlatego że są wszędzie? Po rynek do sieciówek.



















koszula - @
spodnie - zara 
kurteczka - reserved
torebka - sempre 
szpileczki - bershka 

42 komentarze:

  1. uwielbiam połączenie czerni z bielą, świetnie wyglądasz, piękna koszula :) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz niesamowicie .! ;) Baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba ta kurtka i to jak masz ją zawiązaną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje paznokcie, nie mogę przestać na nie patrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny zestaw stworzyłaś! uniwersalna kurtka i te pasy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny płaszczyk i te pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurteczka! :)

    Pozdrawiam
    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, każdy element bardzo mi się podoba, a te pazurki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzka i super zdjęcia:)
    obserwuję;)

    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ulala :D ale lasencja ;D ten chłopak to mój fotograf :D udało mi się go zmusić do chociaz jednego zdjęcia :D dzięki kochana pięknotko ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. no taka brzydula z Ciebie, że nie mam pytań :D a tak poważnie to śliczna jesteś i już! to dziwne ale mój chłopak nawet lubi być na zdjęciach :D a fotografem jest mój brat i z nim gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, a kurtka wygląda rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, no i te paznokcie...ach:) Jestem tez pod wrazeniem zdjec, widze, ze dobieralas tlo i miejsce do stylu stroju:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.sweetandsalty.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna koszula:)

    Dodałam do obserwujacych i licze na rewanz:)

    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. połączenie parki z koszulą mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna osoba na swietnych fotkach o stylizacji nie bd juz się wypowiadać bo wszystko jest IDEALNE ...
    OBSERWUJĘ Z PRZYJEMNOŚCIĄ <3

    OdpowiedzUsuń
  17. great look esp your top and nails!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. your blog is lovely! I'm your newest follower

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega zestaw :))
    Obserwuje :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sety lubię najbardziej :)
    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjna koszula! :)) no paski w modzie, ale mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie wyglądasz, fakt ta wiosna wpływaa dobrze na wszystkich :)


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog:) fajny zestaw !do mnie tez jakoś nie przemawiają spodnie w paski,ale ponoć nogi w nich wyglądają super pozdrawiam Dodałam do obserwujących i liczę na rewanż:) http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym zestawie prezentujesz się wprost cudownie:)
    Bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna stylizacja,koszula i szpilki sa swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love this classy look!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kurtka, kocham tego typu kurteczki :)
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I'm so into stripes right now!!!!

    New giveaway on my blog! Win a pair of Romwe leggings! Wanna join?
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/04/romwe-leggings-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za miły komentarz, ja też będę zaglądać częściej! Obserwuję :) Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. KOSZULA *.*
    Świetnie ci się udała ta sesja.. !!!
    z resztą nie tylko ta, ale ta jest najlepsza !
    Z przyjemnością ogląda się te zdjęcia i chce się więcej.... *.*
    zapraszam do mnie --->http://thealexlook.blogspot.com/
    POZDRAWIAM :***

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastycznie wyglądasz! Wszystko bardzo mi się podoba :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears