środa, 17 kwietnia 2013

Boyfriend jeans

Odkąd zobaczyłam jeansy w stylu boyfriend chciałam je mieć, jednak troszkę mi to zajęło gdyż każde które przymierzałam nie podobały mi się tak jak powinny ... jedne a to za mało luźne, kolejne znów zbyt ciasne, ciągle było coś nie tak.
Późnym wieczorem kiedy szukałam jeszcze jakiś sklepów internetowych z tymi spodniami, już zrezygnowana spojrzałam na telewizor i zauważyłam reklamę w głównej roli z małą dziewczynką ubraną w ciuchy mamy i wtedy mnie olśniło.
Przekopałam szafę mamy i znalazłam stare nienoszone jeansy...
jak to wygląda oceńcie sami ; )
BUZIAKI 



















t-shirt - zara
spodnie - my mom
koturny - mango
zegarek - 
parfois
naszyjnik - diy

34 komentarze:

  1. wyglądają rewelacyjnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) spodnie mamy bardzo ciekawie wyglądają.

    Pozdrawiam
    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne odkrycie! Takie "wynalazki" sa zawsze najlepsze! Wygladasz pieknie. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz genialnie,uwielbiam każdy element tego zestawu:) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam looki z męskimi jeansami;) super;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamusiowe szafy, to prawdziwe kopalnie skarbów!
    Widzę słynne koturny z Mango! :) Po wielu trudach, również udało mi się je zdobyć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do FW, to miałam się wybrać, wejsciówki były przygotowanie, ale wypadło mi stylizowanie sesji w sobotę i muszę być na miejscu we Wrocławiu, jak to mówią praca najważniejsza :)

      Usuń
  7. jak dla mnie stylizacja na TAK! rewelacyjne buty i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę, pomysł na spodnie świetny ;-) mega stylizacja! :) buziaki <333

    Vanessa, z http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super look;)


    obserwacja?

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za odwiedziny!
    wyglądasz rewelacyjnie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ! Dzięki za komentarz :) jasne, ja już obserwuje, czekam na rewanż :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia! zapraszam do obserwowania i polubienia naszej strony na fb, a także na nowy post pozdr

    OdpowiedzUsuń
  13. koturny moje marzenie!
    dziękuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tymi spodniami. Wyszedł ci świetny fit :) Jestem pod wrażeniem zdjęć

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem wygląda fantastycznie :) Boskie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł na takie zdjęcia. fajna historia opowiedziana w zdjęciach ;) podobają mi się Twoje boyfriendki, sama sobie nie umiem nigdzie znaleźć! także jeszcze raz piątka za zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER !!!! *.*
    zapraszam do mnie --->http://thealexlook.blogspot.com/
    POZDRAWIAM :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również bardzo długo szukałam takich spodni, a jak już znalazłam to wręcz 'hurtowo' - w moje ręce trafiły aż 3 pary niemalże jednocześnie:) Twoje wyglądają świetnie, chociaż osobiście podwinięcie zrobiłabym trochę węższe;) Do tego rewelacyjna koszulka i łańcuch, oraz oczywiście buty - też się nad nimi zastanawiałam. A do tego super zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne zdjęcia. i świetna inspiracja :) a spodnie fajnie leżą, podoba mi się ich połączenie z butami, w moim ulubionym zresztą, retro stylu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fany set, super zdjęcia :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! jestem pod wrażeniem tej sesji -= jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie fantastyczne, ten zestaw jest po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  23. great post! love this pics and your style too! ;)

    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie tu, zaczynam obserwować i czekam na newsy!

    OdpowiedzUsuń
  25. I really like this outfit ! High heels twisted with boyfriend jean, I love it !

    xx Inès

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja a bluzeczka podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears