środa, 31 października 2012

nasty viruses and american pancakes ♥

Jak w tytule, klnę na wszystkie wstrętne choróbska jakie mnie mogą jeszcze zaatakować -,-
Taaa... i na te przez które nie mogę wydusić z siebie ani jednego słowa. Już od dobrych 3 dni NIC NIE MÓWIE ;( Zapalenie krtani jest straszne - strzeżcie się.
Choć w końcu nabyłam słodkie a przede wszystkim cieplutkie ciapetki :) Nie wiem jak u was, ale u mnie w deichmann'ie jest mega duży ich wybór od angry birds po jednorożce.
AAAAAaaaaa największym plusem bycia chorym jest SNIADANIE DO ŁOŻKA ♥
Tak jak moje dziś - amerykańskie naleśniki! Polecam, są przepyszne.









47 komentarzy:

  1. wyglądają bardzo smakowicie, życzę zdrówka! A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia ;]
    Jakie skarpetki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia !
    śliczna jesteś *.*



    mylifeisfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O mi by sie takie sniadanko do lozeczka marzylo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na chorą wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mm uwielbiam je:)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznas :)


    zapraszam do siebie ! :) moze obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka!Pytałaś u mnie na blogu jak mi się układają spodnie "skórzane" z h&m no i muszę przyznać ,że miałam je dopiero raz na sobie i nie zauważyłam by coś było z nimi nie tak ale jak pochodzę więcej to dam znać ;)
    Pozdarwiam i wracaj do zdrowia ;) A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na te naleśniki! Zdrówka! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia na łóżku są taaaakie klimatyczne :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) w wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  14. też byłam chora-na szczęście już mi przeszło;)) życzę powrotu do zdrowia;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia, a pancackes uwielbiaaam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's!! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  17. i love your header and you are so pretty <3


    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na mojego bloga, organizuję konkurs-do wygrania kupony na buty :)
    zapraszam:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nienawidzę chorób .
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, śniadania do łóżka są cudowne, choć ja nie mogę na nie liczyć nawet podczas choroby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog:) Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych. Zapraszam: http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko Zazdrościć takich śniadań!

    OdpowiedzUsuń
  23. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. mam taka bluze jak ty ;)

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczne zdjęcia!



    Pozdrawiam!



    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz!
    Zapraszam do ponownego obserwowania mojego bloga który zmienił adres na http://prodesfashion.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne 'naleśniki' :)
    dodaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zdrowka zycze..! :)
    swietny blog..:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia i na pewno bardzo dobre naleśniki.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ciekawy i sympatyczny blog ;) zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania :>

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  33. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz piękny pokój. Mniam, takie śniadanko powinno poprawic humor :)Obserwuję i zapraszam do mnie http://confines5.blogspot.com/ . Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  35. super wygldasz, ty twoj pokoj i jedzonko <3 obserwuje i zapraszam do siebie http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. szybkiego powrotu do zdrowia :)))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglada smacznie <3 bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears