sobota, 22 września 2012

Rainy autumn / I love HUNTER


Jak wiadomo mamy pierwszy dzień kalendarzowej jesieni, i z tego powodu postanowiłam poczekać z tym postem do dziś. A to dlatego że chciałam wam pokazać moje nowe kalosze, firmy Hunter, które idealnie pasują do jesiennej aury i jak wiadomo są fantastyczne w dni deszczowe.
Jestem w nich bezwarunkowo zakochana i myślę że dość często będą gościć na moim blogu :)
_________________
W tym sezonie jak już pewnie zdążyliście zobaczyć że na sklepowych półkach dominuje kolor burgundowy.
Moim zdaniem jest to właśnie kolor naszej tegorocznej jesieni - i dlatego go dziś tu wykorzystałam. 
________________________
Jeśli śledzicie nowości w sieciówkach z pewnością już zauważyliście nową h&m'owską kampanie którą reklamuje znana amerykańska wokalistka Lana Del Rey i właśnie z tej kolekcji pozwoliłam sobie przygarnąć nowe leginsy :) 














  
  


bluzka - orsay
koszula - DIY
leginsy - h&m
kalosze - schaffashoes


110 komentarzy:

  1. Świetny outfit ! Też myślę nad zakupem kaloszy, tylko krótszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się długo nad kupnem tych leginsów, ostatecznie zrezygnowałam (portfel świeci pustkami po ostatnich zakupach ech;p), ale chyba po nie wrócę. W Twojej stylizacji wyglądają bosko, a koszulę chętnie bym Ci ukradła! ;)

    Pozdrawiam ciepło i jesiennie!
    http://wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kalosze , kalosze ! <3
    świetny outfit !

    OdpowiedzUsuń
  4. taka jesteś śliczna <33

    kalosze,kochana oddaj kalosze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te leginsy, wgl. całość jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym, ze są zdrowe to bym się kłóciła :) wlasnie przez to kręcenie strasznie się poniszczyły :( + śliczne huntery <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne stylizacje :D
    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko jest mega! świetne leginsy przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo oryginalny outfit, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaloszki pierwsza klasa! W moim guście jak najbardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no w koncu jakis post!!! :D genialnie wygladasz kochana. huntery wymiataja :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalosze i leginsy cudne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że przesyłka już dotarła do Ciebie :) Hunterki świetnie się prezentują :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za odwiedziny :)
    Przepięknie wyglądasz, stylizacja bardzo mi się podoba, świetna kolorystyka. :)
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne kaloszki, ale przede wszystkim piekny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie też mam ochotę na te legginsy, tylko nie pamiętam po ile były, mogłabyś napisac u mnie w kom ? Bo wybieram się w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz zablokowany profil i nie mogę u Ciebie napisać :(
      kosztowały one nie wiele bo tylko 39.90.
      pozdrawiam.

      Usuń
  17. po pierwsze - kocham twój nagłówek *.* po drugie - kalosze masz genialne <3 a trzecie zdjęcie od dołu przepiękne jest :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz!
    P.S. Legginsy i koszula cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna stylizacja! każdy jej element mi się strasznie podoba:)
    Prowadzisz ciekawego bloga:)
    Pozdrawiam! Pati

    OdpowiedzUsuń
  20. Legginsy świetne!!!!!!!! Idealnie wtapiają się w trendy.

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO ŁADNE ZDJĘCIA :)
    BARDZO JESIENNIE, I MÓJ KOLOR BURGUND, KTÓREGO RZECZYWIŚCIE WSZĘDZIE JEST PEŁNO :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Na razie nie ;d a raczej już nie, bo trochę zamówień jeszcze mi zostalo, a wolnego tylko tydzień :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. oj nie mam pojęcia.. najprędzej chyba w przyszły weekend :c

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula jest rewelacyjna!!! :)
    Również obserwuję i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor Hunterów, czarne zwyklaki są zbyt oklepane;p Mierzyłam ostatnio te legginsy, ale wyglądałam w nich komicznie. W Twojej stylizacji sprawdziły się znakomicie;)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawie wszystko połączyłaś. Kalosze jak najbardziej na tak! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! :) cudowna kolorystyka, cały zestaw i klimat zdjęć! :) a pierwsza fotka mistrzowska :* obserwuję i zapraszam do Mnie w wolnej chwili! www.odysejamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, a w legginsach się zakochałam, są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cała stylizacja jest rewelacyjna
    Buty&Bag <33

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko fajne do siebie pasuje :-) super legginsy! pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :-)


    www.ainarucna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie wygląda połączenie tych leginsów i kaloszy! Podoba mi się :)

    Pozdrawiam
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice outfit.^^
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. oo matko, huntery, moje marzenie .. <3
    ladne zdjecia !pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog!
    Mam identyczne huntery :)
    Trafiłam tu z forum ModnejPolki i obserwuję!
    Będę bardzo wdzięczna za rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny look !! :)) Pozdrawiam serdecznie! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądasz :)
    Świetne kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dołączam tym bardziej ze to co widzę bardzo mi sie podoba te spodenki z kolorem bluzki jak komplet i pięknie to wyg;da do koszuli ombre która kolorystyczne tez łączy się fantastycznie z reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny kolor Hunterów! Super :)

    www.ventura-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojejku, ale mi się tu podoba! Ten outfit mnie powala. Tak jak wcześniej pisałam całą litatnię na temat kolekcji Lany dla H&M'u (mimo iż kocham Lanę) tak teraz sama mam ochotę kupić te legginsy. Wyglądają bosko i wszystko połączyłaś w bardzo fajny sposób. Gdybym nie zobaczyła, to pomyślałam, że taka koszula i takie legginsy to za dużo :). Ale u ciebie to wygląda idealnie! <3 Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. swietna koszula ombre i leginsy :)

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  41. ojejku teraz to ja dziękuje! wiesz co, ja jestem z pomorza :) pierwszy raz byłam w Łodzi :). zostałam zaproszona na szkolenie social media w branży fashion organizowane przez socjalmedia i kmag i właśnie tam było to szkolenie :) miejsce jest naprawdę fajne! jest na piotrkowskie :) naprawdę warto odwiedzić! świetne miejsce. na dole jest nieziemski sklep vintage. jutro dodaję zdjęcia ze sklepu więc mam nadzieję, że obczaisz <3

    OdpowiedzUsuń
  42. koszula jest fenomenalna! do tego Twoje kalosze mają nieziemski kolor!

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje Huntery maja swietny kolor, a te leginsy bardzo dobrze do nich pasuja!
    Dziekuje za odwiedziny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia!!:)no i oczywiście zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  45. mają taki nietypowy kolor, a ty tak fajnie je połączyłaś - z pomysłem :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  46. Thanks,for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba coś poszło nie tak, bo nie dodałaś mnie jednak :(
    Ale masz prześliczny nagłówek! Sama zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Cię wcześniej dodałam - szczerze nie pamietam kiedy :)
      Wcześniej napisałam komentarza niż się zorientowałam,że tak jest.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  48. Piękne huntery!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    cleartaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny blog, świetne stylizacje <3
    + obserwuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  50. Kalosze mają cudny kolor!

    Obserwujemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuje za przemiły komentarz na moim blogu,zapraszam ponownie .Świetnie wyglądasz ,uwielbiam huntery ,sama zastanawiam się nad zakupem kolejnej pary a Twoje są w pięknym kolorze .Obserwuje z przyjemnoscią ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny zestaw na deszczowe wyjścia. koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Huntery to już klasyka... Jakbym rozglądała się za kaloszami, to wiadomo, te są z najwyższej półki. Jak się stopa w nich czuje? Są ciężkie, czy lekko się chodzi?

    Bardzo ładne masz legginsy i idealnie do nich pasują. :) Obserwuje z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny ten kolor hunterów!

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podobają mi się te legginsy, świetnie na Tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam modną Łodziankę :) Fantastycznie wyglądasz, włosy, buzia, figura i ciekawy styl! :) Prezentujesz się nienagannie :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. koszula ombre super! cały czas szaleje na punkcie ombre.

    OdpowiedzUsuń
  58. chce te kalosze <3 ! obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mi się podoba cała stylizacja, a kalosze to są wręcz idealne! Właśnie poluję na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  60. zazdroszcze hunterow, max sie przydaja na niepogode

    OdpowiedzUsuń
  61. cute outfit!!! and great post~! ^^ looking forward to your upcoming ones~!
    xoxo,
    www.whimsicalityindisguise.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Zakochałam się w tych ciuchach <3
    Pozazdrościć urody :)

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo mi się podoba zestaw,a le moim faworytem w tej stylizacji są kalosze! boskie i świetnie się prezentują:)to moja pierwsza wizyta,ale już się zadomowiłam:) obserwuję i zapraszam do mnie, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  64. jak mi się te legginsy cholernie podobają! A jeszcze ich połączenie z tym kolorem hunterów, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  65. zakochałam się w Twojej koszuli. wow <3

    OdpowiedzUsuń
  66. jak dla mnie rewelacja!
    koszula jest świetna!

    Obserwuję i Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny zestaw, burgundowy kolor jest niesamowity, a Twoje kalosze niesamowicie piękne, nie wiem co bardziej legginsy czy kalosze ;p świetnie się prezentujesz w deszczowym zestawie :) dawno kupowałaś legginsy, bo są fenomenalne! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow your blog is great dear! :) I follow you!

    xx
    snowwhite90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Kolejny fantastyczny set :) Już nie wiem co pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  70. super stylizacja kaoszki extra pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuję i liczę na rewanż ;) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  72. Oj, nie pasuję do Ciebie ten Huntery wiesz dlaczego? Za ładna jesteś :)

    Zapraszam do mnie:

    www.yowloski.blogpost.com
    www.facebook.com/yowloski

    OdpowiedzUsuń
  73. z koszulą idealne połączenie, a hunterów nie trzeba przedstawiać :3

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne kalosze i koszula :O <3
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowne leginsy.
    Uwielbiam oglądać Twojego bloga :)
    http://budzinska.blogspot.com/ <--- ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  76. hej!
    trafiłam tu z Modnej Polki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hej ;) zapraszam na mojego nowego bloga z biżuterią hand made ;D
    http://czekoladowoooo.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetna stylizacja . !
    Podoba mi się tu . !
    + Dodaję się do obserwantów . ; ) I liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; )
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  79. ciekawy blog, obserwujemy się? pozdrawiam
    ewa
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej, fajny blog, naprawdę wpadł mi w oko. Oczywiście obserwuję ;) Byłoby miło gdybyś zaobserwowała też mojego bloga, ale jeśli nie chcesz to cię nie zmuszam.

    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. swietny blog ! :)

    u mnie konkurs,do wygrania bon na dowolna parę butów ;)! zapraszam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  82. ale fanastycznie połączyłaś huntery z tymi spodniami!:)

    OdpowiedzUsuń
  83. legginsy są rewelacyjne! sama miałam na nie ochotę, ale niestety mnie uprzedzono i nie było już żadnych małych rozmiarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. love it!the necklace and the tights are the best!!!:))
    xoxo



    ps. let us know if you would like to follow each other
    xoxo


    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajny blog obserwuje i licze na to samo . :)
    franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. wow..wyglądasz po prostu genialnie :) kalosze <3
    zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com oraz do obserwowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. jesteś śliczna i wyglądasz wprost genialnie:) spodobało mi się u Ciebie, więc obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczna stylizacja,
    trafiłam tutaj z modnej polki
    może jesteś zainteresowana wspólną obserwacją ??
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. super stylizacja, a kalosze mają przepiękny kolorek :)

    obserwuję i zapraszam
    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. piękna kobieta z ciebie a zdjęcia cudowne:)
    zapraszam do siebie
    a ja dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears