wtorek, 4 września 2012

militarily / neon


Jak już wiecie neonowe kolorki podbiły me serce... może powoli wam się już troszkę to przejada, ale doszłam do wniosku że ostatni post z tym kolorkiem nie zaszkodzi ;) a moim motywem przewodnim jest dziś  trend uliczny-czyli moro! Wydaje mi się ze z dnia na dzień zaczyna się on robić coraz bardziej HOT!

Chce was jeszcze zaprosić na konkurs u mnie na fanpagu do wygrania kultowy złoty zegarek MUST HAVE tego roku
http://www.facebook.com/pages/FASHIONNAT/166205893471573?ref=hl










kurtka - sh
spódniczka - bershka
gorset - diy
torebka - zara
buty - house
bransoletki - orsay / allegro






63 komentarze:

  1. ładnie wyglądasz! set mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo ! Twój outfit bardzo mi się spodobał ! neon + moro ! Super + obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak w ogóle podałabyś mi swojego e-maila chciałabym o coś zapytać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że na kolejnym blogu militarnie, super :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylówa! a torebka jest cudna ;)

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna stylizacja :D Styl militarny? Kurcze... będę musiała coś pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow! wyglądasz nieziemsko! świetnie to wszystko połączyłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  8. buty cudniaste !:) i ten neon bije po oczach az miło !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestawik super ;))
    jeśli chodzi o konkurs, z chęcią, ale tylko jeśli chodzi o buty, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. love the pop of neon! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba będę tutaj często zaglądała! Niesamowicie podoba mi się kurtka moro w takim odcieniu, no i świetna biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie ze sobą wszystko zestawiłaś :)
    meega
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko mi sie podoba, nigdy bym nie wpadla zeby moro laczyc z neonem a wyglada to swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję.
    Ja również obserwuję.
    A co do zestawu, to świetne, odważne połączenie.
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja :)
    Kurtka na czasie moro :))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ale to bardzo podoba mi się ten zestaw! połączenie kolorów rewelacyjne:) oczywiście obs:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobną spódniczkę, ale z new yorkera ;) jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mis ie to połączenie a nawet bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your skirt! And camo jackets portay G-I-R-L power! I am also glad to know you don't smoke. It's kind of rare to see teenagers like us who aren't smokers. Stay pretty, happy and healthy! I hope you have time to visit my blog!

    http://rienbautista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oj zazdroszczę torebuni, polowałam na nią ale u mnie w Zarze ani widu ani słychu nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  22. militarna kurtka i buty swietne. nowa czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za obserwację i oczywiście odwdzięczam się tym samym! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. powiem tak- dawno nie widziałam takiego zarąbistego zestawu! wszystko jest na swoim miejscu<3
    kurtka moro jest genialna- jestem na etapie poszukiwań ale wątpię czy bym takie cudo znalazła w sh!:) za ile kupiłaś buty i kiedy? baardzo mi się podobają:)

    obserwuję oczywiście!więcej takich zestawów i będę wpadać<3
    zapraszam do siebie:)
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiedz jeszcze kiedy kupiłaś te buty! świetne są<3
    a obserwujesz jako kto?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeczytałam twój komentarz na moim blogu i się przestraszyłam, że faktycznie zapomniałam o obserwacji, ale obserwuję twojego bloga :) Zapewne pomyliłaś się, bo mam tam inne zdjęcie, ale jak poszukasz to zobaczysz, że teraz jestem jako druga i obserwuję pod nazwą "Tatarek ♥"

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestaw! dołączam do grona obserwatorów:) Pozdrawiam Ancia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega wyglądasz ;)
    + obserwuję ;)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie zaadoptowany styl militarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ah ten neon :) cudo
    obserwujemy i pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurteczki to Ci bardzo zazdroszczę ;)) Bardzo fajny masz styl ;)
    A co do nagłówka, odsyłam tu: http://numbbears.blogspot.com/. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne połączenie!
    Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja, wszystko na WIELKIE TAK!!! <3
    jestem zakochana w tym blogu
    bez dwóch zdań obserwuję : )
    i zapraszam ponownie do siebie!

    --------------------------------------------------
    http://lifestyle-moullis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mam słabość do tego typu zestawów, połączenie świetne! A do tego cudowna kurtka i buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, pierwszy raz widzę, żeby ktoś połączył kurtkę moro z neonową spódnicą, super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam! <3
    świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne połącznie;) torebka i spodniczka mega!!!!!!!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):)


    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. spódniczka jest cudowna <3 uwielbiam neony. ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie blogi :). Widać, że sporo pracy w niego włożyłaś:)
    Jeśli znajdziesz chwilkę zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :))
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Super to wygląda. Świetne połączenie.

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. lubie taki styl, ze udalo Ci sie wynalezc taka kurtke w sh to zazdroszcze, obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowna spódniczka, fantastyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjna stylizacja, torebka + spódniczka odwalają razem kawał dobrej roboty!
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na pierwszy blog o życiu i pracy modelki "od kuchni" :-)
    http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczny zestaw! spódnica i torebka rewelacja:) Nie mogę się napatrzeć ;)

    Również obserwuję :) Bardzo przyjemny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A na ten zestaw wprost napatrzeć się nie mogę :) Nie wpadłabym na to, że neon z moro mogą wyglądać tak obłędnie :) i te buty... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam sama łączyć neon żółty + moro :) i ta torebka! :)Ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. geniaaaalnie! wszystko w moim guście, gorset, pasek, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam ten neon !!

    ladna jestes
    http://nico-seethedifference.blogspot.de/

    xoxo Nico

    OdpowiedzUsuń
  49. tak tak tak! sexy;)
    podoba mi się. świete połączenie

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your skirt, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your bag rocks! Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam neonki. fajny zestaw
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam neony! świetna limonkowa sukienka:) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears