czwartek, 19 lipca 2012

neon 1 z 3

Ostatnio na fanpag'u pisałam że w tym sezonie ubóstwiam neonowy żółty, i wraz z tym moja szafa zaczęła się rzucać w oczy, a bardziej jej asortyment znajdujący się w środku. Zakupiłam bluzkę, spódniczkę,torebkę oraz 2 pary butów w tym kolorze - wydaję mi się ze mało to nie jest. Ogólnie to jest świetny kolor podkreślający opaleniznę. Myślę że szybko mi się nie znudzi ;)
Dziś zaprezentuję wam 1 z 2 być może i nawet z 3 neonowych wpisów. Choć wiadomo przesadzać też nie można.



bluzka - top shop
spodnie/pierścionek - H&M
bransoletka - stradivarius

17 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, klasyczna czerń połączona z neonowymi kolorami a tutaj żółcią wygląda bosko! Przepiękna biżuteria i ta torebka mm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. $liczny zestaw! ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ładna i świetny zestaw:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestaw ;) też jestem fanką tego koloru ^^

    Zapraszam serdecznie do mnie, warto :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw a no i cudna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak samo jest u mnie z neonami, tego lata na dobre zagościły w mojej szafie;)
    fajny, kobiecy zestaw. Bardzo podoba mi się Twoja bransoletka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look amazing! Love the color of your top! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a sandałki skąd? boskie są <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna torebka ! :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. you look beautiful, love your neon top! :)
    have a great week!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka!love love love;-)
    pozdrawiam i obserwuje
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny zestaw Piękna! a jeżeli chodzi o torebkę to jest fenomenalna! moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chanelllll moje marzenie! Świetne stylizacje zapraszam do siebie http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears