niedziela, 24 czerwca 2012

asymmetric post

Cześć  kochani :*
Dziś na waszą prośbę wrzucam kilka fotek mojej asymetrycznej spódnicy.
Wybaczcie że zdjęcia jakieś jak dla mnie niejakie, ale były robione dużo wcześniej na szybko (nie były przeznaczone na bloga)


koszula - H&M
Spódniczka - prezent z NY
kopertówka - cubus
buty - deezee
naszyjnik - romwe

bransoletka/pierścionek - H&M




w PONIEDZIAŁEK (jutro) przygotowuje dla was neonowy outfit czekajcie:)
a w każdej wolnej chwili zapraszam was na mój fanpage 
http://www.facebook.com/pages/FASHIONNAT/166205893471573?ref=tn_tnmn
Buziakiii :**


26 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! wspaniała spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny outfit ♥♥ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie :) Bluzka ma fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na neonowy outfit! Świetne buty, współpracujesz z DeeZee?
    pozdrawiam, spoon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niestety :(
      neonowy outfit jutro zostanie dodany ;) miał być w pon. ale fotograf nawalił :(

      Usuń
  5. Really cute outfit! New follower hope you can follow back! :)

    glitzandlace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. asymetryczne spódnice i mięta to coś co uwielbiam w tym sezonie, świetny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautifull outfit! Love the outfit!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie! :)
    Piękna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  9. szpilki i koszulę masz niesamowite :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz!
    Połączenie kolorystyczne strasznie mi się podoba.
    Szpilki robią wielką robotę, są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po rejestracji samochodu widzę, że jesteś z województwa łódzkiego jak ja ;D
    Cudowne pieski <3

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś prześliczna! i Twoje buty też:))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te asymetryczne spódnice! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. $liczny zestaw ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. you look amazing! Love your skirt :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka jest cudowna,a w połączeniu z tą bluzeczką wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale jesteś piękna!!! i ten zestaw- cudny :D

    dziękuję za ostatnią wizytę, mam nadzieję, że jeszcze do mnie zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie tu wyglądasz! To jestmoja ulubiona stylizacja na Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears