piątek, 23 marca 2012

spring 2012

hey kochane :*
Pierwsze co to chcę podziękować za taką ilość komentarzy. Naprawdę jestem zdziwiona i cholernie ucieszona, jeszcze raz dziękuje:* No a dziś dla was mój pierwszy wiosenny post, dlatego też postanowiłam ze mój dzisiejszy outfit będzie cały w kolorach. Ale to chwila, bo teraz chce zakomunikować ze mam jeden WOLNY - dodatkowy bilet na tegoroczny FASHION WEEK i szukam chętnej osoby oczywiście w zamian, nocleg i transport musi być na głowie osoby zainteresowanej. (nocleg na 3 osoby ja, przyjaciółka-fotograf, no i TY) osoby chętne proszę pisać w komentarzach. Aaaa i druga sprawa, chętnie zabiorę z kimś współpracę, jak i również umieszczę reklamę na blogu, kwestia dogadania się.  Dobra, dobra już przechodzimy do outfitu.




koszula - no name
spódniczka - Stradivarius
buty - DeeZee
naszyjnik - romwe.com
bransoletka - H&M

36 komentarzy:

  1. dziękuję :) szpilki przecudowne! i połączenie wszystkich kolorów, takie enegretyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne buty! świetna kolorystyka :) może się poobserwujemy? buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta stylizacja :) jasne że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolory, jaki uroczy piesek :>

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie, a te nogiiii! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny outfir :)
    W szczególności buty są świetne. :)
    Zapraszam do siebei w wolnym czasie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyyystko świetne !
    wow. super blog :)
    obserwuje i mam nadzieje ze Ty tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szpilki! ♥
    Zapraszam na: www.filmowy-swiat.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, te buty są boskie! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzka, spódnica i buty :) Zapraszam do mnie :) na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki pies! A co do stroju to bardzo mi się podoba ta koszula (marynarka?) piękny kolor! ;)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj warto, są niesamowite :) w takim razie ja czekam na Twoją stylizację z nią w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje butki też mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ! obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobają mi się Twoje buty :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. extra blog zapraszam do mnie
    http://wikiijejkoniki.blogspot.com/p/galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz. obserwujemy? :)

    ej współpracujesz z deezee?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie kochana :) Buty mają rewelacyjny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz perfekcyjnie :) <3

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. SLICZNA BLUZECZKA !

    obserwujemy (: ?

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne stylizacje!:)
    zapraszam do odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz, butki i spódniczka są cudowne! :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mogę się napatrzeć :) Znakomicie :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. great look! x

    http://nikkibeulen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely look, honey. Nice skirt and blazer, love it! xx Nini
    A FashionSplash

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale słodki psiak :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears