poniedziałek, 12 marca 2012

always back.

polaroid.

8 komentarzy:

  1. Hej;) koszule w neonowych kolorach takie jak u mnie na pierwszym zdjeciu dostaniesz w sklepie New Yorker ( maja limonkową, różową i beżowa) :)
    Świetna kamizelka ze zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, jeszcze nigdy nie byłam ale bardzo bym chciała;) Mam nadzieje ze juz za niedługo pojade;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Kamizelka z krzyżem jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta kamizelka z krzyżem :>

    Zapraszam do mnie :
    www.szafiarra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie zdjęcia, mogę się w nie wpatrywać i wpatrywać ;d



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie,możemy ;) Cudowna kamizelka! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione ;*
      A przy okazji nowy post.
      buźka
      xoxo

      Usuń
  7. jak wyżej: kamizelka jest świetna! Kawka w Starbucksie? Zawsze przed tańcem :D!

    pozdrawiam gorrrąco ślicznotko.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDA OPINIE :)

szablon: numbbears